ddenise

Alla inlägg under januari 2012

Av Denise Käll - 9 januari 2012 09:21

Tjena!
 Jag vaknade för ungefär en kvart sen & snart ska jag dra mig upp ur sängen för att fixa frukost,klä på mig och duscha!  Idag ska jag vara med en sjukt saknad tjej, jag saknar tiden vi hade och så. Ingen kunde komma emellan oss två , men nu har det blivit som det blivit, inte mycket att göra åt. Men vi ska försöka bli sådär bra  vänner som vi var. Men nu måste jag sk
ynda mig eftersom att vi skulle börja vara vid 11, hihi!
 Ha en bra dag allihop så syns vi ikväll!

           Puss

Av Denise Käll - 9 januari 2012 00:02


  1. Jag har dåligt självförtroende
  2. Jag gillar att dansa, sjunga, göra tokiga saker.
  3. Jag älskar innebandy & jag funderar på att börja dansa igen
  4. Jag älskar min familj/vänner & djur fruktansvärt mycket.
  5. Jag älskar Julafton & födelsedag, älskar överraskningar och presenter! 

Av Denise Käll - 8 januari 2012 22:16

 Hej på er!  
  ja, jag hann inte blogga så mycket imorse eftersom att jag var var tvungen att skynda mig till bussen!
 Men iallafall, jag tog bussen till Tierps station för att träffa Fanny, hon mötte mig där & sen drog vi till Aspenhallen för att kolla på match. I aspenhallen så träffade vi Emelie , så efter matchen så drog alla vi tre hem till Emilie. Vi käka mat och kolla på två filmen, MYS.  Fanny som är så smidig, sparka på min fot så nu värker det som satan.
 Men ha en fortsatt trevlig kväll !
 
           Puss

Av Denise Käll - 8 januari 2012 10:24

 Godmorgon!
  Jag vaknade för en stund sen , ganska skönt att ändå komma upp lite tidigt.
 Ska snart fixa frukost och klä på mig. Vid klockan 12 typ så ska jag vara med Fanny! Det blir kanon, blir väl säkert film å så ! 
  Vi hörs ikväll !
    
           Puss

Av Denise Käll - 7 januari 2012 21:47

 Hejsan!
 hoppas eran dag har varit bra, det har iallafall min! Jag har typ rensat hela mitt rum, känns sjukt skönt att få bort allting som bara tar plats. Tog nästan hela dagen, men det va det värt! Känner mig lite stolt faktiskt.
 Tack gud för att du gjorde så jag fick lite muskler efter att ha viiiiktt typ 12340490 kläder!
 Hahah, nej, min humor suger. 
 Jag är sjukt mätt efter att ha ätit kött&klyftpotatis! Och senare blir det Ost&kex, mums!
  Ha de!
  
        Puss

Av Denise Käll - 7 januari 2012 15:26

 
   Att vara stark är inte
    att alltid veta
     alltid kunna
      alltid falla
  
    Att vara stark är inte
    att alltid orka skratta
     att hoppa högts
     eller vilja mest


     Att vara stark är inte
        att lyfta tyngst
         komma längst
    eller att alltid lyckas



     Att vara stark
    är att leva livet som det är
   acceptera dess kraft
   att ta del av den

   att falla till botten
    slå sig hårt
   och alltid komma igen


     Att vara stark
     är att våga hoppas
    när ens tro sviker
 
      Att vara stark
    är att se ett ljus i mörkret
   och alltid kämpa
   för att nå dit.
  
  
        
    


Av Denise Käll - 7 januari 2012 13:59

 
 Jag valde den här bilden på min fina hund, eftersom att han är som min bästa vän.
  Han är nog den finaste man kan få, man blir alltid glad när man ser honom, när man är ledsen kommer han och lägger sig i mitt knä. Så glad att jag har honom, min lilla prins! Jag blir glad av den här bilden eftersom han ser så busig ut och man tänker alltid på alla minnen man har med honom. Älskar dig bästavän!:*


Av Denise Käll - 6 januari 2012 21:13

Hej där! 
 Jag har nästan nyss städat i mitt rum, så nu är det inge julsaker kvar, sköönt!
 Och snart ska jag nog slå på en film, lagom skönt.
  Ha en bra kväll!
   
            Puss

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards