ddenise

Alla inlägg under februari 2012

Av Denise Käll - 25 februari 2012 23:46

hejhej!
Jag gick upp runt 8 tiden nån gång. Tog bussen som gick klockan 9:46 till Tierp för att kolla på innebandymatcher typ hela dagen, blev bus med fanny i hallen! Kom hem runt 5 typ. Och nu så sitter jag här vid datorn och ska snart sova.
 puss från mig ! 

Av Denise Käll - 23 februari 2012 00:06

Godkväll! 
 
Idag så åkte jag med familjen till Uppsala för att äta, shoppa och så. Vi käkade på en Kinaresturang, supergott!
 Fick med mig 2 stycken tröjor också, nöjd tjej.   Efter det så åkte vi hem och då började jag att städa mitt rum.. drygt men nu är det klart , så sjukt skönt.  Hoppas att ni har haft en  bra dag  :) 

  puss från mig  


Av Denise Käll - 20 februari 2012 11:45

Goddag! 
 Idag så vaknade jag runt 10 tiden, skönt att gå upp lite tidigt iallafall. Men iallafall, jag gick upp ur sängen och fixade mig en god frukost, rostade mackor och varm o´boy !  Efter det så tog jag en varm dusch och nu så sitter jag här i min morgonrock... hehe.  Ska snart klä på mig och fixa mig. Ska nog försöka ta mig ut på en promenad i solen också, grymt ! Sen får vi se vad dagen har att bjuda på ! :)  

 Hoppas ni får en bra dag !  

     

Av Denise Käll - 19 februari 2012 15:55

Tjenatjena! 
 Idag vaknade jag ganska sent..  gick väl och lag mig runt halv 3 nångång också satt... (a)
 Men iallafall, nu så har jag städat klart mitt rum , sjukt skönt!  Vet inte vad jag ska göra för någonting nu menmen.
  Hoppas ni får en bra Söndag ! :)  

Av Denise Käll - 18 februari 2012 18:35

 tjenare!
Idag så har jag spelat match , gick väl helt okej! Efter matchen så stannade vi och käkade mat i Uppsala, gott!
 Vi kikade i lite affärer och så , sedan så åkte vi hem och nu så har jag städat lite på mitt rum . Skönt .
  Har inte så mycket att skriva, men jag hoppas att ni har haft en bra dag :)

   

 

 

 

  Texten på bilden över säger allt..

Av Denise Käll - 17 februari 2012 23:00

 Tjenixxen ! 
 
 Idag så har jag varit i skolan, gick till klockan 9 idag bara, fett skönt !
  Efter de så följde jag med en vän hem till henne. Vi  tog en gofika och sen slappa vi med en film . Vart riktigt nice de.  Efter det så drog vi till hallen för att kolla på träning. Haha.  
 Åkte hem runt 8 - tiden. Och ja, nu sitter jag här och pratar i skype...  ;)

Av Denise Käll - 15 februari 2012 21:00

Halloj! 
 Idag har jag varit i skolan som vanligt då hehe... gick bra. Efter skolan så följde jag med Fanny till en innebandy - träning i skolan , jag hade inga träningskläder med mig men jag fick vara med och träna med dom ändå. Nice.
 Sen drog vi hem till henne och käkade och så, busade!  Åkte hem runt 8. Och nu så sitter jag här och ska snart duscha och så.  Har inte hunnit blogga någonting på länge, har haft mycket att göra. Men ska försöka att bli bättre på att blogga !

 Hoppas ni har haft en kanon dag och att ni får en bra dag imorgon också! :)    



 Puss från mig    

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards