ddenise

Alla inlägg under april 2012

Av Denise Käll - 26 april 2012 21:19

Hejhej! 
 

 Skolan gick helt okej, hade 2 prov vilket var drygt, men det kändes bra.  Efter skolan hängde jag med Fannsan hem, käkade, pratade lite och så. Efter det så hämtade mina föräldrar mig för då var det dags för utvecklingssamtal, gick finfint! Och nu så sitter jag i min säng, ska snart kolla på Big Brother. Har inte varit på humör idag, har varit sur på precis allt. Och nu så har jag redigt ont i magen också, kan ju inte bli bättre eller hur? Usch och fy, aja, men nu ska jag vila innan jag dör av smärta! 
 
Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft! puusss

   

fick bli en drivbild, hej å hå! 

Av Denise Käll - 19 april 2012 20:54

Hej på er! 
 Jag har inte bloggat på ett tag nu... igen. Men har lixom ingen lust riktigt att blogga, vet inte varför men har annat och göra. Har ingenting att skriva om, har ingen insperation.  Menmen ska försöka hålla igång den så gott som möjligt!
 Erkänner att jag är ganska lat av mig!
 Men iallfall, idag så har jag varit i skolan och det gick väl bra. Matteprovet gick bra, läxförhöret på Engelskan med, så det känns bra.  Det är sista soldagen imorgon sen tar jag helg, ska bli otroligt skönt, bara vila ut och umgås med underbara personer.    Idag var jag så trött så visste inte om jag skulle gå hem eller vad jag skulle göra, är sjukt ''skoltrött'' och vill bara ha SOMMARLOV nu! hade inte alls suttit fel, tänk er en varm sommardag, sitta i solen med solbrillor och en skål med glass & jordgubbar! Åhhh, fy så gott! Vill vara brun och fin just nu! Gå i korta shorts och en fint linne, slarvig toffs och ett par converse. GE MIG SOMMAR NU. 

  PUSS 

Av Denise Käll - 13 april 2012 13:21

 

 

Av Denise Käll - 13 april 2012 11:45

Tjenixxen! 

Mitt humör är på topp just nu, allt känns så härligt bara!   Igår var jag med finaste, kollade på film och hade de mys!
Och nu så ska jag dra till Örebro för att spela innebandy!  Ska bli otroligt kul, toka runt sig med brudarna! :D
 Ska sitta i en bil i 3 timmar, men det ska nog gå bra, får ju umgås med 2 fina tjejor i bilen!  Får hoppas på nån vinst iallfall, ska kämpa och ge allt ute på planen!   Så jag kommer förmodligen inte blogga någonting under denna helt, har nog ingen tillgång till dator och nu ska jag bara ha det kul, så vi får höras när jag kommer hem! 
 Hoppas ni får en bra helg & pussisar från mig! :*

 
 

Av Denise Käll - 11 april 2012 15:19

Hallå där!


Idag så har jag varit i skolan, va helt okej.  Hade idrott, och den va jobbig kan man säga!  Men iallafall, nu så har jag precis ätit pannkakor,och det kan ju vara något av det godaste som finns när man är vrålhungrig! Mammas pannkakor alltså, åhh!  Så nu är jag mätt, ska snart packa träningsväskan och dra till hallen för lite skotträning!  Efter det så har jag ingen aning om vad jag ska göra, förmodligen plugga matte och börja packa lite till Örebro!


 Hoppas ni har haft en bra dag! syns snart, puss!



 


 Tokunge!

Av Denise Käll - 10 april 2012 20:55

Erik Palgrim: Du är en kille som jag känt länge! Du är en snäll och en  riktigt skön kille med sjuk humor, söt mä! ;) 


Wilma Berglund: Du är en jättefin tjej som också är snäll!  Du är rolig och vi får ta och lära känna varandra mera tycker ja! :)



Jens Karlsson: Du är en schysst grabb!  Värkar vara rolig med! :)



David Sellen: Känner dig inte så bra alls faktiskt, men du är säkert väldigt schysst !:)



Emelie Wendin:  Känner dig inte så bra, men är säkert en rolig & snäll tjej!  Fin är du med !:)



Ida Arkegrim: Ida, du är en  knasig tjej du! Du är fin och väldigt snäll du! :)  


Nathalie Bodell Hagström: Nathalie, du är jättevacker!  Du har väldigt fint hår & värkar vara väldigt snäll! :)




Mimmi Sundbom: Mimmi, du är en rolig prick du! Megafin och snäll är du med! :)




Wilma Redlig: Du är en riktig sötnos du!  Säkert trevlig med! :)




Hanna Stork: Ja, vi har ju känt varandra hela livet ungefär, har delat både glädje och tårar med dig. Du är en väldigt fin tjej som jag har många minnen med. Du är omtänksam och jag saknar dig gumman!




Biiw Kerdklai: Du är en tjej som jag inte känner så bra, men du är fin och säkert en snäll tjej! :D
 




Rebecca Falk: Ja, vi hade ju bra kontakt förr, har inte lika bra nu. Men du är jättefin och snäll du! :)




Charlotte Larsson: Charlotte, du är en väldigt snäll tjej. Du är supergullig också! :)




Wilma Berlin: Du är sööt! Och du är en snäll tjej! :)




Pernilla Österberg: Du är någon jag inte känner men du är säkert väldigt snäll, söt är du med !:)




Evelina Bergström: Du är superfin och gullig! Väldigt omtänksam med. puss!




Adrian Lövgren : Adrian, du är väldigt omtänksam kille med sjuk humor, hah! Blir alltid glad av att vara med dig. Du är snygg, gulli och allt sånt där.  Fint leende med! :) saknar dig!
 




Anton Malmberg: Känner dig inte direkt, men är säkert en schysst grabb! :)






Filip Rolin: Du är jättesäll och söt ! :) borde lära känna bättre.






Elin Hålldin: Elin, du är otroligt saknad. Du är en av mina barndomskompisar som jag har många minnen med.  Du är en riktig sötnos och ja, saknar dig!






Daniella Chiriac: Du är en sockersöt tjej, med väldigt fint hår! säkert snäll me! :)






Emelie Westman: Känner inte, söt .






Anna Blendulf: Du är en fin tjej, väldigt söt! Otroligt snäll och sjunger bra ! :)






Johanna Swanelius: Du är en väldigt snygg tjej som också är snäll! :)






Louise Hedqvist:  Du är fin och du är säkert en rolig och trevlig b-rud! ;)






Frida Larsson:  Jag har träffat dig en gång, och du är en trevlig och en väldigt fin tjej! :)






Ineta Stanaitierp: Du är en snygg tjej med underbart hår, ge mig ? ;)






Sofia Lindgren: Du är en vacker tjej med väldigt fina ögon, snäll med ! :)






Mathilda Harbom: Du är en sjukt gullig tjej som säkert är rolig med ! :)






Cristoffer Lindström: Du är en väldigt schysst kille du! Säkert rolig med ! :)






Amanda Bohlin: Känner dig inte, men söt och säkert snäll! :D






Pauline Sjölen: Väldigt söt må jag säga!




Rasmus Kihlström:  Säkert en väldigt schysst & rolig grabb! :D




Moa Trad: Du är söt och har fina ögon!




Hannah Lindberg: Du är en av mina närmast vänner. Otrolig fin och snäll.  Har många underbara minnen med dig och fler ska det bli! Älskar dig, puss!




Hampus Sundbom:  Du är en fin kille som säkert är väldigt schysst med ! :)




Gabriella Lunden: Du är mycket söt och säkert snäll också! :D




Ann- Mari Eriksson: Känner inte men du är en söt tjej tycker jag! Trevlig är du nog med ! :)




Nickie Gällstedh: Ja, du är en riktigt snäll kille som också är rolig :DD




Jennifer Nyberg: Du är sjukt fin och otrolig snäll!  Borde lära känna varandra mera! :D




Kim Sundgren: Trevlig och mycket snäll! :D




Emelie Oldin: Emelie, du är en  bra vän. Du är otrolig fin och jag älskar ditt hår,åhh! Snäll är du med, borde träffas snart ! :)




Faisa Mohamud: känner dig inte alls, så har ingen aning om vad jag sja skriva.



Adam Lenner : Du är snygg och mycket snäll! Rolig mä! :)




Adam Sundström: Du ser bra  ut och är nog säkert schysst! :)




Cristoffer Karlsson: Du är väldigt smart, haha! Nejmen, du är en schysst vän och finns alltid där när man behöver dig!  
 


Jakob Blom: känner inte, men säkert trevlig !




Ronja Dusper: Väldig fin tjej och snäll! Gillar din klädstil, ohja!  :)




Alicia Käll: Ja, du är ju min syster. Du betyder mycket för mig, även fast vi bråkar. Du finns alltid där och du orkar alltid lyssna. Jag älskar dig.
 


Jonte Svensson: Du är en söt och schysst kille ;)




Kevin Välimaa: Du är en snygg kille, säkert snäll & rolig med ! :)




Tor Hasselberg: Du är nog min bästa killkompis. Finns alltid där och du orkar alltid lyssna. Du är snygg, gullig och väldigt omtänksam! :)




Fanny Karlsson : Du är en fin tjej , söööt också! :))




Fanny March: Du är en otrolig fin tjej. Man får sig alltid ett gott skratt när man är med dig och man kan prata med dig om allt.  Du är snäll och otrolig rolig! puss!




Johannes Sandström : Du är en megasööt kille! Man blir alltid glad av att vara med dig och du är snäll och rolig!   En bra vän är du med, du förstår alltid och du finns alltid där!




Pontus Andersson:  Du är en väldigt trevlig kille!  Rolig med och du är bra på innebandy! ;)




Amanda Dannberg: Du är en väldigt fin & söt tjej!  Snäll med ! :) 

 

Av Denise Käll - 7 april 2012 16:22

 Hej på er! 
  Har inte haft så mycket lust att blogga.  Men iallfall,  dom senaste dagarna har jag spenderat med 2 underbara personer.   Har varit på bio med finaste!. Hunger Games tror jag den hette, riktigt bra film må jag säga! 
 Sen så har jag varit i Stallet där jag filmade Jennifer och Fanny, träffade Pontus och Fannys kompis Frida också.
 Ja sen så har jag varit med Fanny också , och då blev del en hel massa bus! HAHAH .  Och Idag så vaknade jag runt 11 tror jag, åt en '' påskfrulle''  ni vet med ägg och massa! Ah, sen blev det en springtur i solen! 

  Hoppas att eran dag har varit grym, GLAD PÅSK PÅ ER! ;*  

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards