ddenise

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Denise Käll - 11 januari 2012 20:10


Jag saknar den här tiden så det gör ont. Hunden på bilden var den finaste vännen man kunde få, hon var min allra första vän när jag växte upp. Vi växte upp tillsammans, gjorde allting tillsammans, ja, allting. Vi var som två pusselbitar , vi var alltid tillsammans, vi var alltid med varandra. Hon lös av glädje & kärlek. Hon förstog alltid när någonting var fel... Men sen kom den värsta dagen i mitt liv. Hon försvann ifrån mig och kom aldrig tillbaka. Hon hade fått cancer och det gick inte göra någonting åt det. Jag tror nog aldrig jag har varit så ledsen som den dagen hon inte kom tillbaka mera. Hon följde med mig i hela 12 år, och jag ångrar inte en sekund som jag fick tillbringa med henne. Jag skulle vilja visa henne allting som det är nu, ruffsa om henne i pälsen, viska i hennes öra att hon är finast, pussa henne på kinden, smeka henne kind som jag alltid brukade göra. Ge henne en stor godnattkram innan jag skulle sova. Jag hann inte ens säga hejdå, allting hände så plötsligt. Allting känns tomt, ingenting är som förr. 


 Jag älskar dig min vän, jag hoppas att du har det bra där du är, jag kommer när jag kommer, jag ska försöka leva livet nu tills min dag kommer då jag äntligen får träffa dig, jag hoppas du väntar på mig. Jag tänker på dig varje dag, jag försöker att glömma , men hur kan man glömma en sån som du ? det går bara inte, för finare hund får man nog leta efter, du var så jäkla perfekt!  Kommer aldrig glömma dig , kommer aldrig glömma våra minnen, kommer aldrig glömma allting jag fick uppleva med dig, kommer inte glömma någonting.  Snart är det din födelsedag och den dagen kommer att vara jobbig, men jag lovar att jag tända ett ljus för dig och tänka på dig. 
  
  Jag älskar dig
   bästavän



  


  


Av Denise Käll - 11 januari 2012 19:17

Tjena! Gick upp klockan 6 i morse eftersom att det var skola, så vid 7-tiden var det bara att dra sig till bussen. Det gick ovanligt bra att gå upp imorse, var riktigt pigg!  Skolan var väl helt okej, alltid kul att träffa alla klasskompisar efter lovet och så. Jag hade nog min turdag idag också tror jag! Först på idrotten så vinner mitt lag på någon innebandy-sak och då fick vi bestämma platser i klassrummmmmeet!, sen så hade vi något musik-kryss och då vann min grupp igen ... haha, glader!! ;)
Nu ska jag bara ta det lugnt så att jag orkar en till skoldag imorgon!
 Ha det bra mina vänner !

       Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards