ddenise

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

HEMKÖP

Av Denise Käll - 22 maj 2012 17:19

 Hallå där solstrålar! 


körde en övernattning hos Fanny ja, vi gick väl upp runt kvart över 8 tror ja. Vi käkade frulle , fixade oss och drog oss mot Hemköp för att praoa!   Vi fick packa upp en jädra massa varor,  herrgud.   Träffade på Martin B när jag stog och packade upp varor också, trevligttrevligt! ;)  Kommer nog ha träningsvärk i armarna efter denna vecka..
 Men iallafall, det var ganska slappt ändå, började 9 och slutade 3.   Men iallfall, NU TYCKER JAG ATT ALLA SKA KOMMA TILL HEMKÖP PÅ TORSDAG OCH FREDAG OCH HANDLAAA HIHI!  SÅ KAN NI FÅ EN KRAM PÅ KÖPET AV MIG OCH FANNY ;) 


 
 
fick tröjor från hemköp också, haha!
puss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Käll - 20 maj 2012 11:25

Hej på er! Jag vaknade runt 9 - tiden. Skönt.  Låg och myste med katten ett tag innan jag gick upp för att äta frukost.  Just nu så ska jag fixa till håret lite sen så ska jag dra på lite bra musik och rensa lite i mitt rum.  Blir förmodligen en cyke...

Av Denise Käll - 19 maj 2012 10:43

Men tjena!   Vaknade för ett tag sen, käkade frukost och så.  Jag har precis bytt om och satt upp håret i en frodig toffs! Så nu är det bara att gå ut och jobba som ett AS i trädgården! grävagrävagräva ahaha.  Men ja, jag bloggar mera sen! ( om ...

Av Denise Käll - 17 maj 2012 23:43

Hejdär!har pratat med 2 häftiga killar idag, prata typ 3 timmar haha. Har tränat och städat lite också. Och just nu så är jag så trött så jag funderar starkt på att sova! Ska träna en fin tjej imorgon! :)  men aja, hoppas ni får en bra dag imorgon! p...

Av Denise Käll - 17 maj 2012 15:20

       

Av Denise Käll - 17 maj 2012 12:00

Godmorgon!  Jag vaknade för bara ett litet tag sedan, va uppe ganska länge igår så sov länge idag.  Jag har precis ätit frukost som bestod utav 2 rostmackor och ett glas O´boy. Ska alldelel strax ta en springtur och efter det så blir det en lång dusc...

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards