ddenise

Alla inlägg under januari 2012

Av Denise Käll - 31 januari 2012 16:29


En kram kan betyda så mycket . En blick kan betyda så mycket.
Ibland kan en kram säga mer än tusen ord 
Ibland så behövs en kram 
Ibland finns det inga ord, då kan en kram va bra att ge 
Ibland kan en kram göra ens dag, 
Ibland behöver jag verkligen en kram 
Det känns bra att kramas 
Ibland kan en kram innehålla allt man vill säga 
När man möter någon man tycker om är det härligt att kramas 
När man ska skiljas åt kan en kram vara bra 
En kram kan säga så mycket - Jag älskar dig , Jag tycker om dig, Härligt att se dig, Jag tänker på dig, Jag finns för dig, Jag vet inte vad jag ska säga men jag vill bara krama om dig... 
En kram värmer alltid i någon hjärta. 








 

Av Denise Käll - 31 januari 2012 15:49

hejhej ! 
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Vi hade Engelska prov  & det gick helt okej om jag får säga det själv.
 Just nu så kikar jag runt lite på facebook och snart så ska jag plugga Matematik... inte roligt alls !
 Ska försöka hinna med att måla naglarna , träna och duscha också... har sjukt mycket att göra den här veckan !
 
  Hoppas ni har haft en bra dag,  puss ! 
 

Av Denise Käll - 30 januari 2012 15:19

Hej allihopa ! 
Nu så har en ny vecka börjat och det känns inte alls bra. Jag har 2 prov denna vecka, kul att det är prov i mina värsta ämnen...
Aja, får hoppas på att det går fint. Tänke plugga lite och så nu innan jag ska dra och träna !
 Men hoppas att ni haft och förtsätter ha en bra dag ! :)


 



     

        BILDBOOOOOOOOOOOOOMB

Av Denise Käll - 29 januari 2012 22:32

 Hejsan !  
Idag har jag varit så sjukt trött så jag vet inte vad, jag somnade runt 5 på dagen och vakna runt halv 7...
 Runt 2- tiden trorja, då gick jag en promenad i solen, det var riktigt härligt. Jag gick 7km och det var riktigt nice + att jag hade musik också!  Nu så ska jag titta klart på Wallander som går på teven och sen så ska jag försöka sova.
 Ha en bra dag i skolan allihopa!
 
 Puss  

Av Denise Käll - 29 januari 2012 10:49

 Såret glömdes bort men läkte aldrig ordentligt. 
Och att själv försöka göra såret helt igen, blev aldrig bra
Så fastän leendet satt på mina läppar var det tomt.
För någonstans inom mig gjorde det fortfarande ont .
 
Jag trodde att mitt liv hade en mening,ett syfte, ett mål.
För jag hade alla mina svar samlade i ögat på ett synål.
Jag trodde att med tiden skulle alla sår läka.
Men dagar blev till månader och månaderna till år. 
 
 Jag trodde att jag hade det bra och att jag inte kunde klaga, 
Jag trodde att jag hade allt och inget behöva jaga. 
Men jag var blind för det hål i hjärtat som ingen kunde laga. 
 För jag trodde att någon som DU bara kunde finnas i en saga.... 
 

Av Denise Käll - 29 januari 2012 10:20

Tjena mitt bena ! 
 Jag vaknade runt 9  och snart så ska jag äta frukost . Tänkte göra någonting riktigt gott idag!
Idag så ska jag plugga & så måste jag nog städa mitt rum ( om jag orkar ) .
Helgerna går så fort, man hinner ju inte göra någonting ?!
 Men hoppas ni har haft en bra helg, det har iallafall jag haft!

 

         Puss från mig  

 

Av Denise Käll - 29 januari 2012 00:14

 Små saker kan göra skillnad: 
 - ett leende
 - en komplimang
 - en blick
 - en kram

 sånna små saker kan göra skillnad och göra en person glad.
 Bara ett enkelt ord som ''hej'' kan få en person på bättre humör.
  

Av Denise Käll - 28 januari 2012 18:12

 Hej på er!

Jag har sovit hos fanny från igår till idag, var satans nice !  Fan vad jag älskar den tjejen<3
Men iallafall, vi vaknade runt 20 över 9 och då fixade vi käk och sedan drog vi till hallen för att kolla på matcher!
 Blev inte så många vinster för Aktivera idag , men alla kämpade grymt! Och det är ju viktigast.
Nu så ska jag väl bara ta det lugnt , ska käka en riktigt god middag snart, kött & pommes!
 Ha en finfin lördag !

                  Puss !:)

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards