ddenise

Alla inlägg under mars 2012

Av Denise Käll - 31 mars 2012 14:10

Tjenixxen! 
 Ja, idag är det Lördag, första dagen på Påsklovet och det känns helt underbart. Vaknade runt 9- tiden, gick upp, klädde på mig, åt frulle, packade och drog sedan till hallen! Lirade lite innebandy där, blev förlust, men bara glömma, gå vidare och hoppas på att det går bättre nästa gång! Tyckte vi spelade bra.  Men iallfall, efter matchen så duschade jag och sånt, och nu så är jag hemma, har nyss ätit mat så nu är jag nöjd.  Tror jag nog ska dra ut ett tag. är ju ganska fint väder ändå fast HELVETETSSNÖN är här igen!!  aja, hoppas ni har en bra dag, puss! :*

   

 min fina vovve, kärlek till han! <3

 och sen s¨saknar jag ju en annan person jävlig mke.. 

Av Denise Käll - 30 mars 2012 22:54

 hihihihihihiihiihiihihihi denise gillar att sära på sina ben! :$ 




     

Av Denise Käll - 30 mars 2012 22:17

 hej mina vänner! 
Idag så har jag gått i skolan, slutade klockan 1, och det kändes så otrolig bra att veta att man hade fått påsklov då!
Satans skönt må jag säga! Ska bara njuta, vara lycklig och känna mig ledig från allt plugg. Åhh!  Men iallafall, efter skolan så tog jag och Fanny en frodig fika på Konditori Royal, gott vare! Efter det så följde jag med henne hem, va där ett tag, sen hade hon utvecklingssamtal, så jag tog en promenad i Tierp, å fysatan va det regna! Menmen träffade en underbar människa när jag var ute och promenrade!  Hahha sen så blev man ju livrädd när hans morsa tutade med bilen på mig haha, dör.  Men iallafall, hoppas eran dag varit lika bra som min, puss hej! ;* 
   

 Den här fina jäveln knäppte fanny på mig :$ jag och ridkläder är som gjorda för varandra ;)) 

Av Denise Käll - 28 mars 2012 21:37


 Hur bor du? : I villa. 
 Brukar du komma i tid?  japps!
 Kan du laga mat?  hihi, ja.
 Vilken skola går du på? Centralskolan.
  Vad har du på dig just nu? T-shirt och trosor.
  Har du någon fobi? JAAAA!
 Hade du en bra kväll igår?  hihi ja :)
 Din favoritdryck på morgonen? oj, ingen aning. Kan dricka vad som helst typ!
 Var fick du dina senaste pengar ifrån?  mammsen!
 Har du sovit i din egna säng inatt?  japps!
 vem snackade du senast med? syster.
varm favoritdricka? te eller O´boy!
favoitdricka när du är törstig? iskallt vatten! men vänta, det var en jädra massa frågor om dricka?!
Saknar du någon just nu? JA, FÖR MKE.
Vad ska man göra för att få dig irriterad? haha, det är ganska lätt att få mig irriterad :')
INtressen? Innebandy!, vännerna , och ja mke mer!
Senaste personen du krama? syster.
senaste personen du ringde? syster.
senaste personen som ringde dig? mammsen.
vad drack du senast?  Mjölk!
Vill du ha barn ? Ja det vill jag, men inte just nu. Men helt klart senare.
Längtar du tills du fyller år? OHJAA!
Är du sugen på något just nu? nej.
Andvänder du hudkräm? MEN JA!
Atthraheras du av män med skägg? haha wtf?  Nej, tyvärr ;)
gillar du popcorn? jajamen!
brukar du baka? ja, ibland :)
är du glad just nu? ja!
Vilken låt lyssnade du senast på ? Turn up the music - chris brown.
Har någon annan sovit i din säng inatt? nej, eller om man räknar med missen så ja!
Vad tycker du är äckligt? ormar, äckliga djur, blod, finns massa saker som är äckliga.
Har du pengar på mobilen? japps!
Gillar du att gå på bio? ja! Jag älskart!
 Gillar du skräckfilmer? ja, men om det blir för mycket då blir jag rädd :$

Vad hatar du? När folk går bakom ryggen på en, folk som sviker.  Jag hatar att jag har sånt jävla dåligt självförtroende. Hatar att bråka med andra, särkild sånna man har bra kontakt med.
 Vad  gör du just nu? Just nu ligger jag i min underbara säng och funderar lite ! ;) 


Av Denise Käll - 28 mars 2012 19:35

 hej på er gullisar! 
 Idag så har jag varit i skolan, var helt okej!  Ah, efter det så tog jag bussen hem, käkade, fixade lite och så.
 Har inte gjort så mycket alls faktiskt, suttit vid datorn, spelat in lite busiga filmer! ;) Men iallafall, nu så sitter jag här och skriver detta och funderar starkt på att ta en cykeltur !  Hoppas eran dag har varit fin! Puss ;*


 

   

   

   

såhär såg jag ut idag!  

Av Denise Käll - 26 mars 2012 22:00

 tjabba, tjena, hallå! 
 
 Är riktig jävla trött just nu, tänkte ta en dejt med sängen nu ja!

  aja, nu ska jag mysa ner mig i min underbart sköna säng!  kyssen! ;*  

Av Denise Käll - 26 mars 2012 15:04

 Hallå där! 
 För ett tag sedan kom jag hem från skolan, gick helt okej förutom att jag var så sjukt trött!  Men vad gör det om 100 år?
 Men iallfall, nu så ska jag gå ner och fixa mig lite våfflor!  Har en hel del plugg denna vecka, men ska försöka blogga ändå.
 Ska försöka hinna med att gå en promenad också. Men jag hoppas att ni har haft en galet bra dag!
 slänger in en  flum-bild höhö!

   

Av Denise Käll - 25 mars 2012 14:54

 Hej allihopaaaaaaaaaaa!
 Ja jag har ju inte bloggat sen i fredags.  Men iallafall, i fredags så drog jag och fanny till Dj @anton! Va riktigt nice där faktiskt! yeppyepp! 
 Och ja, igår så hände det inte så mycket. Blev en sväng till Uppsala för lite shopping med familjen! nice!
 Och nu så sitter jag här och ska snart gå ut i solen och så ska jag hinna med att plugga lite också!


 Här får ni min outfit som jag hade i fredags!
 




  


 
 puss!

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards