ddenise

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Denise Käll - 4 februari 2012 19:53

   
 Livet är som att cykla, man måste alltid fortsätta trampa för att inte falla. 
 
Även i uppförsbackarna. 


  Livet är som en labyrint, man måste gå fel några gånger innan man hittar rätt.  



 Livet är som en blomma, vissa dagar blommar man och vissa dagar krymper man ihop till en knopp. 


                                         <3 

Av Denise Käll - 4 februari 2012 19:41

Tjenixxeeen!:) 
Idag så vaknade jag runt 10, åt frukost, fixade mig och knallade iväg till bussen.
 Hannah hoppade på bussen vid sig och sedan drog vi till hallen för att glo på Melins-cupen! nicenice!
 Kom nyss hem,  och nu så ska jag äta någonting och kolla på Melodifestivalen som går på kanal 1 för er som inte visste det!;)
 Hoppas ni har haft en bra Lördag, för det har iallafall jag haft !

     


                                       
                                              Puss och kram från mig !     

Presentation

Tja!
Jag heter Denise och jag går i 8:an. Jag kommer i stort sett skriva allt jag gör om dagarna här i bloggen, bland annat kommer det handla om: Innebandy,Vänner,Skolan,Shopping,Djur m.m! Ciao!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards